Haven i Løkken

Haven i Løkken

lørdag den 24. marts 2012


På tur i haven i Løkken.....



Et kig ind i haven mod syd-øst.



Har delt haven op i små rum for at lave læ for vestenvinden. Derudover har jeg mange små stier, som gør at bedene bliver set fra forskellige sider. Da børnene var mindre, nød de også at løbe på stierne og gemme sig. I dag er det vist mest hundene der løber, og det betyder ofte at barkflisen bliver spredt lidt ind i bedene, men det er okey.


 For få år siden etablerede jeg en lille dam og et lille vandløb. Sikke fornøjelse hele familien har af det. Her er aktivitet hele året rundt af fugle og insekter. Vi nyder alle at se på livet her omkring og ikke mindst lyden af det rislende vand.




 Ups.. Mit arkiv og lille hule. Her gemmer jeg potter, blomsterstativer mv. Dejlig aftensol i dette hjørne. Har ofte en stol stående om sommeren. Her bliver jeg aldrig forstyrret.






 Denne meget tidlige lille tulipan er meget gammel. Kan ikke huske navnet på den, og det er i særdeleshed en jeg gerne vil have mange flere af.


En lille skønhed, Kaj Munk anemone, er hjembragt fra Sloveniens skove.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar