Haven i Løkken

Haven i Løkken

søndag den 1. april 2012

En hurtig beslutning..

Har som nævnt lige fået lidt hjælp til oprydning i haven, og der blev gravet lidt op, hvilket jo hurtigt skabte et par bare pletter i bedene. Havde egentlig tanke for at lidt flere dahlia kunne fylde især en af de bare pladser, MEN så var det lige........ at jeg faldt over en lille skønhed, da vi var ude at handle.

Magnolia Stellata
Et af de mindre tulipantræer, som højdemæssigt vil være bedst her i Løkken.


 En stor sæk spagnum er også blevet bragt til huse, selv om det stod hårdt.... Håber så bare på hjælp her i påsken til at få såvel spagnum som magnolia på rette plads. Mine krykker er stadig en hindring for alt det, jeg gerne vil derude.....

Jeg har tidligere prøvet med Åkande Magnolia´en, men saltluften her i Løkken var for hård ved den. Har dog siden fået lavet mere læ i haven, så måske jeg prøver igen. Man ved aldrig, hvad der pludselig kan hoppe ned i sin kurv.

Åkande magnolia( sieboldii)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar